Retur & reklamation

Som privatkund har du alltid 14 dagars ångerrätt och börjar löpa från den dag du mottagit varan. Varan behöver returneras i ett oförändrat skick för att du som kund ska få en fullständig kreditering. Kontakta oss innan retur på info@lindquistheating.se

Vi behöver följande information:
a) ordernummer (finns i din orderbekräftelse, på följesedeln)
b) ditt namn och kontaktuppgifter
c) antal och namn på de produkter som önskas returneras

Vi ska bekräfta att returen är tillåten och att ångerfristen inte har passerats innan varorna skickas tillbaka. Vår kundservice kommer informera hur returen går till efter att ni kontaktat oss.
Fraktkostnaden från dig till oss står du som konsument för.

Återbetalning från oss till dig sker senast 30 dagar från att vi mottagit returvaran och konstaterat att den är oanvänd och har skickats tillbaka i sin oskadade originalförpackning. Har någon skada uppkommit på varan eller om produkten skulle komma bort så upphör ångerrätten att gälla.

 

Vi gör naturligtvis allt för att du inte skall behöva utnyttja ångerrätten när du köper något från oss.

Hur gör jag för att reklamera en produkt?

Kontakta oss per mejl för vidare assistans. Uppge ditt ordernummer och bifoga bilder från olika vinklar och avstånd på produkten önskar reklamera. Så vi kan se felet och hjälpa dig vidare. Kundtjänst: info@lindquistheating.se

Transportskada, hur gör jag?

Kontakta oss per mejl för vidare assistans. Uppge ditt ordernummer och bifoga bilder från olika vinklar och avstånd på produkten som är skadad, samt bilder på skadat transportemballage. Så hjälper vi dig vidare. Kundtjänst: info@lindquistheating.se

Fel produkt levererad, vad gör jag?

Kontakta oss per mejl för vidare assistans. Uppge ditt ordernummer, bild på följesedel samt vilken/vilka produkter du fick så hjälper vi dig vidare. Kontakta vår kundtjänst: info@lindquistheating.se